مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ دکتر مهرداد رزم‌خواه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان پرتلاش این عرصه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

روابط عمومی، نقش مؤثر و تعیین‌کننده‌ای در ایجاد ارتباط سازنده، انتقال شفاف پیام‌ها، افزایش آگاهی عمومی و اعتمادسازی میان مردم و مجموعه‌های خدمت‌رسان دارد و بدون تردید، تلاش‌های خالصانه فعالان این حوزه در انعکاس درست خدمات و دستاوردها، شایسته تقدیر و قدردانی است.

اینجانب ضمن تبریک این روز ارزشمند، از زحمات و تلاش‌های مسئولین روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه و بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم و توفیق روزافزون همه عزیزان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

دکتر مهرداد رزم‌خواه

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه